söndag 15 januari 2012

Baka miniatyrer

 Här är tips på att baka miniatyrkakor.       http://www.youtube.com/watch?v=QdyMAaJ-x0E

Nya miniatyrer






Här är lite nya miniatyrer. Kan fortfarande inte dela upp inlägg och foton under olika flikar. Men skam den som ger sig.

fredag 13 januari 2012

Tittskåp





Här är ett av mina tittskåp som jag tycker speciellt mycket om. Ett gammalt lantkök med ett härligt stort skafferi. Detta gjorde 2007 på beställning från vår hembygdsförening som skulle ge bort det i gåva till en annan hembygdsförening.

Teknikfrågor

Och vad gör jag för fel? Jag vill att alla inlägg om teknikfrågor hamnar under Teknikfrågor fliken , men så är inte fallet. Hur gör jag för att få flikar, mappar eller vad det heter där inlägg hamnar med samma inriktning eller ämne.

Teknikfrågor

Ni får nog maila mig istället för att jag ska få löst problemet med att inte kunna läsa era kommentarer. atelje.lilla.hjartat@gmail.com

Teknikfrågor

Varför går det inte att se era kommentarer?

Miniatyrer

 Detta är två av mina miniatyrer.



Tröjan är stickad i Reumaull på stickor 1 1/2 .





Fårskinnet är virkat i öglegarn på virknål 2 1/2.