söndag 15 januari 2012
Nya miniatyrer
fredag 13 januari 2012
Tittskåp
Teknikfrågor
Och vad gör jag för fel? Jag vill att alla inlägg om teknikfrågor hamnar under Teknikfrågor fliken , men så är inte fallet. Hur gör jag för att få flikar, mappar eller vad det heter där inlägg hamnar med samma inriktning eller ämne.
Teknikfrågor
Ni får nog maila mig istället för att jag ska få löst problemet med att inte kunna läsa era kommentarer. atelje.lilla.hjartat@gmail.com
Miniatyrer
Detta är två av mina miniatyrer.
Tröjan är stickad i Reumaull på stickor 1 1/2 .
Fårskinnet är virkat i öglegarn på virknål 2 1/2.
Tröjan är stickad i Reumaull på stickor 1 1/2 .
Fårskinnet är virkat i öglegarn på virknål 2 1/2.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)