Kul att se tre medlemmar redan, men jag hoppas vi blir fler. Här är några av mina tittskåp.Jag gör Tomteverkstäder med allt från bak, mat, sömnad, snickeri, halm, tvätteri, godistillverkning, paketinslagning, ljusstöperi, ostysteri och mycket mycket annat. Vill tala om med en gång att tomtarna är färdigköpta.
fredag 13 januari 2012
Tittskåp
Kul att se tre medlemmar redan, men jag hoppas vi blir fler. Här är några av mina tittskåp.Jag gör Tomteverkstäder med allt från bak, mat, sömnad, snickeri, halm, tvätteri, godistillverkning, paketinslagning, ljusstöperi, ostysteri och mycket mycket annat. Vill tala om med en gång att tomtarna är färdigköpta.
torsdag 12 januari 2012
Det där med bloggkunskap och datorer.
Varför blir inte allt som jag vill. Försöker lägga mappar eller flikar till höger men nej då, inte funkar det. Får nog fortsätta imorgon.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

