fredag 13 januari 2012

Tittskåp




Kul att se tre medlemmar redan, men jag hoppas vi blir fler. Här är några av mina tittskåp.Jag gör Tomteverkstäder med allt från bak, mat, sömnad, snickeri, halm, tvätteri, godistillverkning, paketinslagning, ljusstöperi, ostysteri och mycket mycket annat. Vill tala om med en gång att tomtarna är färdigköpta.

torsdag 12 januari 2012

Det där med bloggkunskap och datorer.

Varför blir inte allt som jag vill. Försöker lägga mappar eller flikar till höger men nej då, inte funkar det. Får nog fortsätta imorgon.
Tänkte starta denna bloggen för att visa mina tittskåp och mina miniatyrer som jag gör. Tänkte lägga upp tips och ideer samt länkar till användbara sidor. Hoppas vi ses här.