Mette i Danmark köpte en sjal av mig och skickar nu bilder på sina fina dockdam som värmer sig i höstrusket. Tack Mette för fina bilder. Du som vill se mer av Mettes fina miniatyrer besök hennes fina hemsida
Jag vill välkomna nya följare av bloggen, det är så kul att se att antalet ökar och även nationaliteterna. Vill bara säga att jag är så glad att ni följer min blogg, snart kommer lite nyheter i Lilla Butiken. Kram allihop :) PS. När ni följare är uppe i 100 personer så ska dra en av er och skicka en gåva! DS.