fredag 25 april 2014
onsdag 9 april 2014
onsdag 2 april 2014
söndag 30 mars 2014
Sitting here in the month of March and make Christmas ornaments. Have orders and think it's just as well be done with them. Make some different designs on the beads. What do you think? Is anyone interested then costs a box of 12 Christmas ornaments 80 SEK + postage.
Sitter här i Mars månad och gör julkulor. Har beställningar och tycker det är lika bra att bli klar med dem. Gör lite olika utförande på kulorna. Vad tycks? Är någon intresserad så kostar en ask med 12 julkulor 80 SEK + porto.
onsdag 5 mars 2014
tisdag 25 februari 2014
Våren är på väg / Springtime is coming
Jag vill ha vår, sol, värme och många blommor. Vad vill du ha?
I want spring, sun, heat, and many flowers. What did you want?
Etiketter:
Miniatyrblommor,
Miniatyrer,
Shabbychicminiatyrer och tittskåp
måndag 20 januari 2014
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)