tisdag 6 november 2012

100 följare av min blogg!

Jag är så stolt, tänk att 100 personer runt om i världen följer min blogg. Det är så roligt att få kommentarer från likasinnade, lite tokiga, människor. Oftast kvinnor, som tillverkar miniatyrer, som köper miniatyrer, som gör om miniatyrer till andra miniatyrer, ja som bara tänker miniatyrtankar. Jag skulle så gärna vilja ge er alla en gåva men det fungerar inte så jag har dragit två personer som får var sitt litet paket på posten. Ska göra färdigt dem ikväll, fotografera dem imorgon och lägga ut bilder här på bloggen. Det två som jag dragit är 
Wyrna Christenssen i Danmark  med bloggen  http://afairytalecometruewyrna.blogspot.se         och
Maria Ireland från Irland med bloggen  http://prettythingsireland.blogspot.se/

Ni kan väl höra av er till mig med era fullständiga adresser så jag kan posta era paket.
Nu sätter vi ribban på 125 följare av bloggen innan nästa gåva delas ut. 
Grattis Wyrna och Maria!! och tack alla ni andra som följer bloggen. Kram från Anne

8 kommentarer:

Maria Ireland sa...

Thank you very much. I am very happy that my name was picked :)Congratulations on 100+ followers.
Hugs Maria

afairytalecometruewyrna sa...

Jeg er så glad over at jeg er så heldig, tusind tak. Det er en stor overraskelse for mig, jeg føler mig meget heldig.

Tillykke med dine 100+ follwers.
Knus
Wyrna

afairytalecometruewyrna sa...

Jeg er så glad over at jeg er så heldig, tusind tak. Det er en stor overraskelse for mig, jeg føler mig meget heldig.

Tillykke med dine 100+ follwers.
Knus
Wyrna

Anne sa...

Jag hör av mig till er imorgon onsdag. Kram Anne

Anonym sa...

Kan godt forstå at der er mange der følger din søde blog! Tilykke med det. Kan slet ikke vente med at se hvad de heldige vil modtage :)
Mini Kram.

Mahonia sa...

Congratulations to/tillykke til Maria and Wyrna. :)

Rosamargarita sa...

Felicitaciones por esos primero 102 seguidores.
Y enhorabuena a las dos ganadoras
Un abrazo
GRACIAS por no tener palabra de verificación

Anne sa...

Tack för fina kommentarer. Har precis gjort iordning paketen och fotat nu lägger jag ut bilderna som ett nytt inlägg. Kram till er alla.